Google Premier Partners worden elk jaar specifiek gekozen door Google, die daarvoor onder andere de volgende criteria monitoren:
Klantgroei en klantbehoud
Productdiversificatie
Campagne prestaties en optimalisatiescore
Ieder jaar worden alle Google Partners getoetst aan bovenstaande criteria en wordt de top 3% van dat jaar bepaald. Bedrijven die het jaar ervoor de titel kregen van Google Premier Partner zijn het jaar erop dus niet automatisch zeker van deze titel. Op die manier houdt Google de bedrijven scherp om de kwaliteit van de Premier Partners te blijven waarborgen.
De online advertising afdeling van MediaTrend bestaat nu vier jaar en in die tijd hebben we hard gewerkt aan de diensten, zowel in de verdieping als het verbreden van onze dienstverlening. En alle vernieuwing, uitbreiding en inzet wordt beloond!
Wij zijn trots op ons team en blij met alle klanten die bij ons zijn aangesloten om dit mogelijk te kunnen maken.
Meer leesvoer
-
8 Redenen waarom jouw Google Advertenties niet worden vertoond
Besluit je om je online marketing naar een hoger niveau te tillen door te starten met Google Ads, maar merk je vervolgens dat je advertenties niet... -
Hoe verlaag ik het aantal winkelwagen verlaters?
Een winkelmand verlater is iemand die tijdens het bestellen op een webshop nog voor het afrekenen het bestelproces heeft afgekapt. Voor online...