Er is nogal wat veranderd de afgelopen weken, aan de buitenkant is dit direct te zien aan het nieuwe pand, maar ook onze bedrijfsnaam en logo zijn vernieuwd: van MediaTrend Publicaties B.V. naar MediaTrend B.V., een naam die daadkrachtiger overkomt en beter bij ons past.
Maar ook achter de schermen is er het nodige veranderd. Wij hebben ons vizier op de toekomst gericht en zijn daarom flinke stappen aan het maken op het gebied van verdere digitalisering en optimalisaties aan onze workflow. Zowel de interne systemen evenals ons eigen aanbod aan producten en diensten zijn volop in ontwikkeling.
Een grote stap voor MediaTrend
Er is in de maanden voorafgaand aan de verhuizing non-stop gewerkt om de nieuwe locatie van alle gemakken te voorzien. De afgelopen jaren merkten wij dat we op ons oude adres langzaam uit ons spreekwoordelijke jasje begonnen te groeien, ruimte voor verdere uitbreiding was daar minimaal. Vandaar dat we hebben besloten om een locatie te zoeken welke beter bij onze wensen en strategie past.
Op de Wezelkoog 11 hebben wij een locatie gevonden die aansluit bij de plannen die wij voor de toekomst hebben. Na een grote verbouwing kunnen wij onze klanten hier nu nog beter van dienst zijn, de werkplekken zijn moderner en alle voorzieningen zijn aanwezig om verder te kunnen groeien.
Na 19 jaar lang op het vorige adres aan de Hamsterkoog 3a gevestigd te zijn geweest was het echt tijd voor een nieuwe stap.
Een feestelijke opening
Daarom hebben wij de kick-off op maandag 19 maart 2018 samen gevierd tijdens de officiële opening. Een dag met het bekende "lintje knip moment", een trotse speech en ook het cadeau vanuit het personeel werd hierbij onthuld.
Er is een heerlijke gezamenlijke lunch georganiseerd tussen de middag, voor het eerst in onze nieuwe kantine. De dag is uiteindelijk afgesloten met een bescheiden borrel, om de eerste werkdag gezamenlijk af te sluiten. Wij kijken uit naar de verdere stappen die wij in het nieuwe pand gaan maken.
Meer leesvoer
-
Waar moet een goede landingspagina aan voldoen?
Een landingspagina is een specifieke webpagina met een duidelijk doel: bezoekers aanmoedigen een specifieke actie te ondernemen. Voor het succes... -
Content marketing: hoe maak je boeiende inhoud dat echt werkt?
Content marketing is een belangrijke pijler de in marketingstrategieën van nu. Het grote verschil tussen content marketing en traditionele...