Google Premier Partners worden elk jaar specifiek gekozen door Google, die daarvoor onder andere de volgende criteria monitoren:
Klantgroei en klantbehoud
Productdiversificatie
Campagne prestaties en optimalisatiescore
Ieder jaar worden alle Google Partners getoetst aan bovenstaande criteria en wordt de top 3% van dat jaar bepaald. Bedrijven die het jaar ervoor de titel kregen van Google Premier Partner zijn het jaar erop dus niet automatisch zeker van deze titel. Op die manier houdt Google de bedrijven scherp om de kwaliteit van de Premier Partners te blijven waarborgen.
De online advertising afdeling van MediaTrend bestaat nu vier jaar en in die tijd hebben we hard gewerkt aan de diensten, zowel in de verdieping als het verbreden van onze dienstverlening. En alle vernieuwing, uitbreiding en inzet wordt beloond!
Wij zijn trots op ons team en blij met alle klanten die bij ons zijn aangesloten om dit mogelijk te kunnen maken.
Meer leesvoer
-
Zoekwoorden en -typen in Google Ads
Je staat op het punt om je gloednieuwe campagne de digitale wereld in te sturen. Stop! Voordat je op die 'publiceer'-knop drukt, zijn er... -
4 tips voor een goede CTA
Het inrichten van een goede campagne is meer dan alleen een sterke Google Ads of Meta advertentie. Want het is uiteindelijk zaak dat gebruikers een...