Hoe word je Google Partner
Google stelt strenge kwaliteitseisen aan haar partners. Naast deze eisen, die continu worden getoetst door Google, moeten werknemers slagen voor Google examens en gecertificeerd worden en dient de partner veel klanten te hebben met dito omzet bij Google.
Wat is precies nodig om Google Partner te worden?
• Minimaal één gecertificeerde werknemer (met succes afleggen van twee Google AdWords examens)
• Een uitgave van minimaal € 10.000,- binnen AdWords in de afgelopen 90 dagen
• Een positieve score binnen de Google prestatie index
Google AdWords examens
In de AdWords-examens worden basisbegrippen en geavanceerde advertentieconcepten behandeld. Daaronder onder meer het opzetten, beheren en optimaliseren van campagnes.
Voor een AdWords-certificering hebben medewerkers van MediaTrend het AdWords Fundamentals-examen en één van de andere AdWords-examens gedaan met een positief resultaat.
Met onze AdWords-certificering tonen wij aan kennis van de nieuwste ontwikkelingen binnen Google te hebben.
Prestatie index Google AdWords
Met goede prestaties houden wij klanten tevreden en verbeteren wij onze reputatie als Google Partner. Google houdt streng toezicht op de prestaties die wij voor klanten behalen en de klantenondersteuning. Deze worden continu getoetst door Google en weergegeven in de Prestatie Index.
Wij zijn trots op de Prestatie Index van Mediatrend die u hieronder ziet. De prestaties die onze medewerkers voor klanten van Mediatrend leveren en de klantenondersteuning die zij geven is bijna maximaal en ver boven de score van een gemiddelde Google Partner.
De prestatie-index is een algemene beoordeling op basis van de bovenstaande vereisten. Doordat onze prestatie-index zo hoog is, onderscheiden wij ons van andere bedrijven met Google Diensten. Dit doen we door de positie in Google Partner Search constant te verbeteren.
Dat betekent betere presterende klanten, meer leads en omzet voor onze klanten die daarmee betere bedrijfsresultaten behalen.
Contact over Google Ads?
Benieuwd geworden naar hetgeen wij door inzet van bovenstaande voor u en uw bedrijf kunnen betekenen? Vul dan ons contactformulier in of bel ons direct op 072 564 89 08.
Meer leesvoer
-
Content marketing: hoe maak je boeiende inhoud dat echt werkt?
Content marketing is een belangrijke pijler de in marketingstrategieën van nu. Het grote verschil tussen content marketing en traditionele... -
Wat is een cookieless era?
Vanaf 2023 belanden we in een cookieless era. 80% van de data verdwijnt wat een grote impact heeft voor veel bedrijven. Het is dus van belang...