Google Tag Manager maakt het een stuk eenvoudiger om je website te beheren. Je hoeft niet steeds de code van je website aan te passen als je iets wil veranderen aan de tags. Dit bespaart tijd en vermindert de kans op foutjes, vooral als je niet zo technisch bent. Ook zorgt het ervoor dat het beheren van je website tags netjes en overzichtelijk blijft, wat heel handig is voor goede digitale marketing.
Om goed samen te werken en alles uit je digitale marketing te halen, is het handig om anderen toegang te geven tot je Google Tag Manager account. Hieronder vind je een duidelijk stappenplan dat je helpt om op een veilige en effectieve manier toegang te verlenen tot je account. Dit stappenplan zorgt ervoor dat je de toegang goed kunt beheren.
Google Tag Manager – Gebruiker toevoegen
Log in via https://tagmanager.google.com/
Navigeer naar het menu bovenin, klik op [Beheer].
Klik vervolgens op [Gebruikersbeheer].
Klik rechtsboven op de blauwe plus en selecteer [Gebruikers toevoegen]
Voeg hier vervolgens het e-mailadres van jouw specialist toe. Je zal een bevestigingsmail ontvangen zodra deze stap gelukt is.
Klik bij [Containerrechten] op [Alles instellen], en selecteer onder [Accountrechten] het vakje [Beheerder]. Zo kunnen wij Tag Manager correct instellen.
Klik rechtsboven op de blauwe button [Uitnodigen]
Het is gelukt om jouw Google Tag Manager account met ons te koppelen!
Meer tutorials
-
Hoe geef je ons toegang tot je Google Merchant Center Next account?
Google Merchant Center Next is de vernieuwde en vereenvoudigde versie van Google Merchant Center. Dit platform is speciaal ontworpen om bedrijven... -
Hoe geef je ons toegang tot je Meta Business Manager account?
Meta Business Manager, voorheen bekend als Facebook Business Manager, is een tool van Meta die is ontworpen voor digitale marketing. Het biedt...